16 Februari 2009

Devotees di Pancaindera Mingguan Malaysia 15 Februari 2009

Alhamdulillah, setelah menanti selama seminggu, akhirnya keluar jugak cerita Devotees kat Pancaindera Mingguan Malaysia edisi 15 Februari 2009. Ada jugak la publisiti Devotees untuk awal 2009 ni. Thanx a lot to abg syed mussaddad for publishing the story.

Click image to enlarge

10 ulasan:

alongkushairi '22 berkata...

Muhammad..tahniah x10 juta..hehe..
erm..nape wartawan salah taip sket?? (UIAM & umur)..hehe..

rimbunanHati berkata...

umur tu sebab maintain muda...hahaha

muhammad berkata...

tu la..x pasal2 jadi muda plak.ukm pun jd uia..

alongkushairi '22 berkata...

matz..jom cari rumah..hehe..

muhammad berkata...

shy jom la..shy tolong la tengok2 kat mana ade rumah best.

rimbunanHati berkata...

istilah rumah best? dekat dgn tempat kerja, kedai makan, kedai runcit, stesen minyak,tol(senangn nak kuar daerah...chewah)
Seksyen 15...kalau ada lah

alongkushairi '22 berkata...

okeh..ana cube survey..sarah pun tlg kami gak la..insyaAllah kami bakal 'hidup bersama' xlama lagi..hehe..tunggu kejutan daripada Muhammad..

rimbunanHati berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
rimbunanHati berkata...

Insya Allah , ada masa boleh lah tlg jenguk-jengukkan. biasa area seksyen 7 tu mmg bnyk yang kosong..
tak pun seksyen 4 tambahan..yang lain2 tak tau lah..kena rajin cari

Tanpa Nama berkata...

profile ahli kump devotees byk yg salah....pening2..but nway congrate ya...jgn lupe dengar nasyidfm okes =)